samsung-galaxy-s-iii-stock

Jak, wynika z badań przeprowadzonych przez przez Localytics, Samsung ma już 63 procent udziału w rynku mobilnych urządzeń z Androidem: smartfonów, tabletów, phabletów czy też fonbletów – to nowy termin, który pojawił się podczas Samsung Analyst Day, gdy ogłoszono, że w tym roku Koreańczycy sprzedadzą w sumie 100 mln Galaxy S oraz Note`ów.

Przewagę Samsunga na rynku najlepiej oddają liczby: Koreańczycy kontrolują dwukrotnie więcej rynku, niż pozostali producenci razem wzięci: HTC, LG, Sony i Motorola i inni, do których – w sumie – należy 37 procent rynku. Osiem na dziesięć najpopularniejszych smartfonów to produkty Samsunga – czołówkę tworzą Galaxy S III (15,1 proc.), Galaxy S 4 (7,4 proc.), Galaxy S II (5,2 proc.) oraz Galaxy Note II (4,8 proc.). Dopiero na ósmym miejscu jest smartfon, który nie został wyprodukowany przez Samsunga – to HTC One (1,3 proc.).

Na rynku tabletów przewaga Samsunga też jest duża – do koreańskiego producenta należy 53 proc. rynku. Szczególnie imponująca jest sprzedaż Galaxy Taba 7 drugiej generacji – Taby 2 7 to 40 proc. wszystkich aktywnych tabletów z systemem Android.

global-android-share

android-smartphone-share

android-tablet-share

Grafiki: localytics.com

Zdjęcie: bgr.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*