LG: nowa strategia działu Mobile

Kategorie: LG, Smartfony

Tagi: , , , ,

Podczas niedawnych targów MWC w Barcelonie, Hwang Jeong-hwan – nowy szef działu Mobile LG Electronics, przedstawił główne kierunki strategii firmy na rynku urządzeń mobile. Dokąd zatem zmierza LG?

Od pewnego czasu mówiło się o tym, że LG opóźnia prace nad następcą modelu G6 (choć niedawno zdjęcia prototypu G7 wyciekły do sieci), że firma wycofuje się z rynku mobile w Chinach (można o tym przeczytać tutaj), czy wreszcie – że od ponad roku Koreańczycy pracują nad rozwojem sztucznej inteligencji, którą będzie można wykorzystać w smartfonach. Jak się okazuje, kluczowe znaczenie dla LG będą miały urządzenia high-end, takie jak zaprezentowany w Barcelonie model V30S ThinQ. Firma zamierza stopniowo aktualizować oprogramowanie i design produktów.

Większość użytkowników smartfonów oczekuje, że będą one ściśle dostosowane do ich sposobu pracy oraz spędzania wolnego czasu. Nasi klienci oczekują, że urządzenia LG będą zajmowały czołową pozycję w czterech głównych dziedzinach: dźwięk, bateria, aparat i wyświetlacz. Zagadnienia te traktujemy priorytetowo zarówno podczas prac nad nowymi flagowymi urządzeniami, jak i w produktach będących udoskonalonymi wersjami smartfonów premium, z których pierwszym jest model LG V30S ThinQ” powiedział prezes działu Mobile LG, Hwang Jeong-hwan.

Firma skoncentruje się m.in. na wysokiej jakości wykonania smartfonów oraz usługach posprzedażowych, takich jak aktualizowanie pakietu sztucznej inteligencji. Jeśli chodzi o dźwięk, Koreańczycy chcą nadal rozwijać m.in. przetwornik cyfrowo-analogowy Hi-Fi Quad. Poza tym – wspólnie ze spółką LG Chem – będą kontynuowane prace nad ulepszeniem baterii. Z kolei dzięki rozwojowi technologii opartej na AI, aparat będzie samodzielnie i optymalnie dobierać parametry zdjęć i ulepszać je za użytkownika. LG planuje również znaczne inwestycje w prace badawczo rozwojowe nad technologiami stosowanymi w wyświetlaczach LCD oraz OLED (źródło: LG).

Twitter: @G_Lisiecki

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*