Huawei, nowe usługi i strategiczni partnerzy

Kategorie: Huawei, usługi, wiadomości

Tagi: , , , , ,

Producenci smartfonów zdają sobie sprawę z tego, że wzrosty na mobilnym rynku to już przeszłość. Rynek jest nasycony, urządzenia stają się coraz droższe, przyszedł więc czas na inne, kluczowe źródło dochodów – usługi premium. Taką deklarację usłyszeć można było niedawno od Tima Cooka, CEO Apple, teraz podobną strategię ogłosił chiński producent – Huawei.

Konferencja Huawei Eco-Connect Europe 2018, która odbyła się w Rzymie, przebiegała pod hasłem „Współpraca”, nic zatem dziwnego, że chiński producent przedstawił firmy, które będą dystrybuować treści i usługi premium wśród użytkowników urządzeń Huawei. Do tej grupy usługodawców dołączyły Booking.com, Rentalcars.com, Rideways, KAYAK, Moovit, Qwant, Skyscanner i SQUID1. Współpraca z partnerami ma na celu opracowanie usług obejmujących między innymi personalizowanie informacji w urządzeniach mobilnych, płatności mobilne czy inteligentne podróże, a w konsekwencji – zdobycie przez Huawei pozycji lidera globalnego rynku smartfonów i mobilnych usług.

Podczas konferencji producent ogłosił filary rozwoju swoich usług mobilnych. To Huawei Assistant, Huawei Pay i Huawei Video. Dodać warto, że premiera Huawei Assistant zaplanowana jest na 2019 rok, natomiast usługa płatności mobilnych Huawei Pay będzie dostępna w wybranych krajach europejskich także od 2019 roku. Chiński producent ogłosił ponadto, że funkcjonalność Huawei In-App Purchase (IAP), czyli możliwość zakupów z poziomu aplikacji, jest dostępna w 135 krajach. Huawei Mobile Services, ekosystem łączący treści, bezpieczeństwo i ochronę prywatności, liczy już ponad 460 milionów użytkowników w ponad 170 krajach. W Europie jest ich 32 mln. (źródło: Huawei)

Twitter: @G_Lisiecki

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

*