W sierpniu zeszłego roku Google zaprezentowało nową wersję Androida – 8.0, o kodowej nazwie Oreo. Minęło niemal sześć miesięcy, a mimo to najnowsza wersja systemu nadal jest niedostępna dla przytłaczającej większości użytkowników smartfonów spod znaku zielonego robota. Krótko mówiąc: problem fragmentacji staje się coraz większy.

Czytaj dalej

Przed rokiem Huawei Mate 9 Pro był świetnym urządzeniem, a od tego czasu niewiele się zmieniło – dziś wciąż pozostaje dobrym wyborem nie tylko ze względu na mocną specyfikację, ale przede wszystkim cenę, która przez ostatnie dwanaście miesięcy wyraźnie spadła. Nic zatem dziwnego, że po tak udanym modelu oczekiwania wobec jego następcy, czyli Mate 10 Pro były duże. Huawei zmieniło design, pojawił się ekran w proporcjach 18:9, a czytnik linii papilarnych znalazł się z tyłu urządzenia. Jak Mate 10 Pro spisywał się podczas testów?

Czytaj dalej

Dwa nowe smartfony z klasy „superśredniej” Xperię XA2 i Xperię XA2 Ultra oraz tańszą Xperię L2 zaprezentowało Sony Mobile podczas trwających w Las Vegas targów Consumer Electronics Show. – Rok 2018 jest w naszych planach rokiem przełomowym – zaznaczył Hideyuki Furumi, odpowiadający za globalną sprzedaż i marketing w Sony Mobile Communications.

Czytaj dalej

Samsung wprowadził jesienią na rynek ulepszoną wersję inteligentnej opaski – teraz po nazwie Gear Fit2 pojawił się dopisek Pro. Niedawno miałem okazję ją testować i byłem ciekaw nie tylko tego, jak opaska spisuje się na co dzień, ale i czym Fit2 Pro różni się od poprzedniej generacji.

Czytaj dalej

Xperia XZ1 to następca zeszłorocznego modelu XZ. Porównując specyfikacje obu smartfonów – odświeżony model jest wyraźnie lepszy od poprzednika. Pytanie jednak, jak bardzo jest to odczuwalne w codziennym użytkowaniu? Mogłem to ocenić testując Xperię XZ1.

Czytaj dalej

Netflix, z którego na świecie korzysta 109 mln aktywnych użytkowników, także w Polsce jest coraz popularniejszy. Choć filmy i seriale wciąż oglądamy na laptopach i urządzeniach mobilnych, to coraz częściej siadamy także przed telewizorem. Według najnowszych danych, 60 proc. europejskich użytkowników ogląda serwis Netflix na ekranie telewizora. W Polsce to 47 proc., co jest najniższym wynikiem na Starym Kontynencie. Głównym źródłem jest aplikacja na Smart TV, dekodery set top box oraz konsole: Sony PlayStation lub Microsoft Xbox.

Czytaj dalej